EntrInnO – projekt ekonomicznej gry edukacyjnej
RZESZÓW. Rzeszowska firma Danmar Computers zaangażowana jest w innowacyjny projekt gry edukacyjnej.
Projekt EntrInnO finansowany ze środków Komisji Europejskiej (Erasmus +). Zakłada opracowanie interaktywnej gry, dostępnej zarówno w wersji online jak i offline. Koordynatorem projektu jest firma CARDET, nadzorowana przez Cypryjską Narodową Agencję Programu Erasmus + „Fundacja Zarządzania Europejskimi Programami Lifelong Learning”. Polskim partnerem projektu jest rzeszowska firma Danmar Computers.
Rezultatami projektu ma być opracowanie gry online mającej na celu dostarczenie młodym, dorosłym, uczącym się osobom, umiejętności w zakresie przedsiębiorczości, innowacyjności, informatyki, skutecznej komunikacji, rozwiązywania problemów oraz podejmowania decyzji.
Ponadto projekt ma dostarczyć innowacyjnych praktyk edukacyjnych opartych na technologiach informacyjno-komunikacyjnych, które będą motywować do aktywnego uczenia się; sprawdzić zastosowania grywalizacji jako nowej formy nieformalnego kształcenia się; wzmocnienie współpracy oraz wymiany informacji i dobrych praktyk pomiędzy różnymi obszarami Europy.
W ramach projektu powstanie również gra w formie aplikacji mobilnej (kompatybilnej ze wszystkimi obecnymi platformami mobilnymi), z dostępem do materiałów szkoleniowych, narzędzi internetowych i możliwości współpracy z EntrInnO, z dowolnego miejsca i w dowolnym czasie.
Partnerzy pracują obecnie nad utworzeniem treści i struktury gry i skierowanie jej do testów w ciągu najbliższych kilku miesięcy.
Do konsorcjum projektu EntrInnO należą :
- Centre for the Advancement of Research and Development in Educational Technology – CARDET, Cypr
- Innovadeli, Cypr
- Inova Consultancy, Wielka Brytania
- CSV Marche, Włochy
- Kentro Merimnas Oikogeneias kai Paidiou – KMOP, Grecja
- Social Innovation Fund – SIF, Litwa
- Koperazzjoni Internazzjonali - KOPIN, Malta
- Arad Development Center – CDA ARAD, Rumunia
- Danmar Computers, Polska